HTML

mosoly országa

amiről én akarom

Friss topikok

Linkblog

Választás 2010 ?

2010.04.12. 21:13 pokolka

Magáról a választásról nem nagyon lehet mit írni. Mindenki azt kapta amit érdemelt. MSZP az elmúlt 8 évért, a FIDESZ a hatalomvágyért (bár ismerjük el, türelmesek voltak). Az ország lakossága pedig miért? Mert várják a Messiást, lehet, hogy joggal, de erre majd az idő adja meg a választ. Bár nekem Apukám azt mondta jó pár éve, hogy fiam, mindig szarabb lesz. És ekkor még nem a FIDESZRE gondolt, azt hiszem még csak a magyar focira. (Bár ha minden igaz, mától ebben is itt a Kánaán). Ezzel nem a FIDESZT akarom megbántani, legyen sikerük.Viszont amit leírok, biztos fogja csípni pár ember szemét. Egy ideje rész szoktam venni a választásokon, mint bizottsági tag, az x párt delegáltja. . Eddig nem is volt semmi gond, bár az eddigi választásoknak komolyabb tétje nem volt. Na most viszont. Szokás szerint már hetekkel ezelött elkezdődött minden pártnál az oktatás, hogy feltétlenül figyeljünk, mert mindegyik párt visszaélésekre készül. Ezek nagyon jó viccek, kacagtam is rajta egy jót. Ezt azért mondom, mert mindegyik bizottságban min. 2 párt képviselője van, + 3 önkormányzati delegált, tehát "kissé" nehéz a csalás. Aki régóta próbálkozik vele, annak biztos van rutinja, én max 3 szavazatot tudtam volna machinálni, ami egy 700 fős szavazásnál valjuk be nem túl nagy mennyiség. Ráadásul Kellemetlen lenne, ha észrevennék, mert nem biztos, hogy szólna valaki, de legalább is számomra piszok megalázó érzés lenne. Szóval így láttam az Y és a W párt esetében is. Szóval akikkel én voltam, maximálisan korrektek voltak, rólam csak ők tudtak volna nyilatkozni, remélem, pozitív emlékeket hagytam bennük. Viszont amire eddig nem volt példa azokban a szavazókörökben ahol én voltam, most történhettek vissazélések. Ami azért fura, mert olyan részről történhetett, akik különösen nagy hangsúlyt fektettek az ilyen választási csalások kiszűrésére. Azt nem tételezem fel, hogy ezek a dolgok tudatosan történtek, magasabb szintű utasításra. De ha ez a küldött fejéből önállóan pattant ki, az végtelenül szomorú. Mert ezzel nem csak magáról állított ki bizonyítványt, hanem azokról az emberekről is akiket képviselnie kellett volna. Becsülettel. És ő ezt játszotta el. Ezzel magáról is és pártjáról is kiállított egy bizonyítványt. És mind ezt a bizonyítványt kiállította mondjuk 2-3 szavazatrét, ami összeségében a 0,5 százalékot sem éri el. Ilyenkor mindig csak arra tudok gondolni, hogy milyen mélyre tudunk sűllyedni.

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mosolyorszaga.blog.hu/api/trackback/id/tr431916036

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Anti-MSZP 2010.04.12. 23:10:18

 A választás üzenete: csak ne az MSZP-t! A vasárnapi választás egyértelműen az MSZP-ellenes erők elsöprő győzelmét hozta. A választások első fordulója a Fidesz nagy győzelmét hozta. Nincs azonban győzelem vereség nélkül. A vasárnapi választások ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása